sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

NIGHTS OUT AT GOLD COAST

Äsken kotiuduttiin Gold Coastilta ja tilattiin heti intialaista kotiin, Täältä saa maailman parasta butter chickiä ja kanakormaa! Nyt maha täynnä onkin ihana kirjoitella meidän (jälleen) huipusta viikonlopusta! 💓
Lähdettiin perjantaina kolmisteen, Aino, Arto ja Jonna kohti Gold Coastia. Haluttiin näyttää Jonnalle tuo ihana paratiisi ja menimmekin jälleen Britin luokse yöksi. Brit oli muuttanut uuteen omakotitaloon, jossa on aivan uskomattoman upea allasalue takapihalla ja koko asunto sisustuksineen on aivan viimisen päälle. Heti ensimmäisenä iltana lähdimme parhaaseen paikkaan syömään päivällistä, eli Grillediin. Syötiin mahat täyteen ja käytiin kaupasta hakemassa aamupalatarvikkeita ja suuntasimme kohti Britin kotia nukkumaan.
Seuraavana aamuna heräsimme suht aikaisin ja lähdimme kolmisteen Pasific Fair -kauppakeskukseen shoppailemaan. Villiinyimme Jonnan kanssa Sephorassa ja löysimme paljon muutakin ihanaa ostettavaa. Ennen kello yhtä Aino suuntasi kohti kampaajaa ja Arto ja Jonna jäivät vielä shoppailemaan.
Ainon uudistunut look! Hiukset vaaleni kertaheitolla niin paljon, että nyt on totuttelemista. Mutta tosi tyytyväisiä ollaan! 💗

Perjantai-iltana suuntasimme syömään hyvään meksikolaiseen ravintolaan, joka on Britin lemppari. Laittauduimme näteiksi ja komeiksi ja lähdimme isolla porukalla nauttimaan hyvästä ruoasta ja juomasta. Meidän lisäksi Britin luona oli myös Ben, joka on hänen koulukaverinsa, sekä Britin kaksi kämppistä, Annabel ja Biama.

Banoffee -jälkiruoka. N-A-M!

Britney, Arto, Aino ja Jonna. Tulee niin kauhea ikävä ihanaa Britneytä, joka on ollut meille niin kiltti ja toivottanut aina tervetulleeksi hänen luokseen Gold Coastille. Toivottavasti nähdään vielä täällä Australiassa ja ainakin sitten kun tulet Suomeen! 💗

Hah!

Lauantaina lähdimme nelistään; Arto, Aino, Jonna ja Ben kohti rantaa. Kävimme uimassa jättimäisissä aalloissa ja Aino sai vähän ruhjeitakin voimakkaiden aaltojen vuoksi. Uimisen jälkeen käytiin syömässä kebabbia ranskalaisilla ja sitten lähdettiin rannan lähellä olevaan kansallispuistoon. Kansallispuistossa oli ihana sademetsäreitti, jonka varrella oli paljon jänniä eläimiä, kuten kalkkunoita ja liskoja. Tästä teemme oman postauksen pian!
Ulkoilun jälkeen lähdimme takaisin Britin luokse valmistautumaan iltaa varten, sillä tiedossa oli Britin entisten kämppäkavereiden tuparit heidän uudessa asunnossaan!

Upea Jonna 💓

Oltiin tupareissa jonkin aikaa ja myöhemmin lähdimme ulos katsomaan salamoita. Yhdentoista aikaan otimme Uberin keskustaan ja olimme menossa baariin. Emme kuitenkaan baariin päässeet, koska Ainolla oli flipflopit jalassa. Jokaiselle Australiassa baariin menijälle tiedoksi: älkää laittako flipfloppeja ja pukeutukaa ykkösiin. 😂 Koska emme baariin päässeet niin lähdimme kotiin nukkumaan.
Aamulla nukuimme pitkään ja kahdentoista aikaan lähdimme kohti outlet-kauppa-aluetta. Shoppailimme muutaman tunnin tyttöjen kanssa ja pojat lähtivät katsomaan surffikisoja, joka ei kuitenkaan ihan onnistunut rankkasateen takia. Lopulta tapasimme outlet paikassa lounaan merkeissä koko porukan kanssa.

Jonna, Aino, Arto, Ben, Brit ja Biama.

Tän viikonlopun biisi!

Viikonloppu oli tosi kiva ja säätkin suosivat, vaikka koko viikonloppu piti myrskytä. Löydettiin paljon kivaa ostettavaa ja saatiin taas paljon kivoja muistoja. On huippua saada hyviä ystäviä toiselta puolelta maapalloa. 💗